Måndag 27 okt.

Det börjar närma sig o jag vet inte riktigt hur dt ska kännas . just nu känns dt iaf inte speciellt bra :/ , jag vill ha kvar lille fighter ponken men sammtidigt inte och varför skulle jag inte vilja ha kvar honom liksom ? dt känns ju sjukt att jag ska känna så :/ . men jag överlever nog förhoppningsvis. men om han nu går igenom kommer dt vara en mörk tid framöver, men är jag redo för dt ? tror inte dt . men jag har som sagt inget val. men på ett sätt känns dt som om han inte kommer gå igenom och då kommer dt kännas ännu jobbigare, för då måste man liksom börja om dt hela med att folk ska komma o provrida och bestämma sig osv. dt var jobbigt. dt vill jag inte igen . men nog pratat om dt , de vill jag inte tänka på nu , dt är liksom bara tre dagar kvar :/



Men min dag idag då, den har faktiskt varit otroligt bra, förutom att jag inte fått pussa på min älskling, dt är oftast dt som alltid saknas för att allting ska vara helt toppen. Därför saknar jag honom lite extra nu bara för att jag ska få träffa honom imorgon . så blir dt alltid . men nu har jag ju bytt ämna hur gick dt till egentligen ? jag tänker på honom dt är nog därför (a) . Men okej min dag började klockan halv 9 , hur orkar jag egentligen ? dt kan man ju undra, men jag tvingade upp mina stackars vänner elvira o anna att också gå upp då , eller egentligen gjorde jag ju inte dt men på ett sätt jo . men aja, jag vägde o red så att jag var klar i stallet till 11 tror jag faktiskt :) . lite duktig kännde jag mig. sedan efter att jag hade duschat osv satte jag mig vid datorn precis innan vi åkte till södertälje o gissa vem som var inne ? ? ? ? ? min älskling :) jag blev glad , så jag fick prata lite med honom också , ska nog inte störa honom idag faktiskt , skickar nog bara ett godnatt sms senare . okej , nu tappade jag ämnet igen , fan vad grym jag är , han är dt enda som finns i min hjärna förtillfället :) , som alltid typ . men vi åkte iaf till bollhallen o körde badminton , jag , renee , mamma o jonna var riktigt kul , fast jobbigt . fast jag har nada träningsvärk , vad fan har hänt ? men vi har iaf bestämt att vi ska göra dt fler gånger trevligt trevligt. sedan for dt av till skärholmen, renee , jag o johanna . Handlade present till mamma , som fyller år om några dagar men också en jacka till migus :) , likadan som elvira , hehe . så nu är jag halvt pank, den kostade 1800 , fast mamma betalade iaf 500 o dt var ju lite snällt tycker man :) , vi åt där också o renee bjöd mig och johanna på fika :) , snäll hon är :)  . dt är nog min dag :) . en mkt mysig dag :)



Imorgon ska jag iaf vara duktigt och simma på morgonen med johanna :) , duktiga flickor vi ska vara, o sen blire o rida båda hästarna o klippa fighter, hinna plugga lite också vore ju bra.  sen kommer min älskling ;) , happy happy liksom :) . . men nu ska pappa ha mammas dator så jag måste avsluta detta , men jag skriver kanske imorgon , fast helst inte för jag borde plugga men jag orkar fan inte . men dt kanske är en speciell dag imorgon , förhoppningsvis , men puss .


Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0