Onsdag 1 oktober

redan oktober wtf :o , jag vill inte :'( , eller jag vill ha 15 november o sen kan vi hoppa till 24 december sen kan vi hoppa till sommaren , ja tack :) . . men jaja , jag får väl stå ut i det hära tråkiga o mörka o dystra vädret som alla andra också får göra :p . men men . skit samma varför tar jag alltid upp vädret ;)  , hehe jag e grym för fan . 

så okej , vad har jag gjort idag ? hmm .. skolan . så klart liksom , men vad har jag gjort där ? först har jag haft samhällskunskap där vi fick sitta vid datorerna :) o efter dt hade vi sövande historia jag höll helt seriöst på att somna /: , men nu har jag iaf läst i boken om hela antiken känner mig faktiskt lite stolt :) . men aha . sen hade vi lunch , mackor idag igen /: , hej jag älskar verkligen mat *not * , sedan matte , tjoho :D , sedan svenska , gjorde inte mkt där heller . sen hade vi  bild i 2 h , kände mig lite duktig faktiskt , blev nästan klar med min bild , fast jag har vart borta o så . plus att jag inte alls blev lika trött som jag brukar bli på bilden  :) , sen hem och nästan direkt ner till stallet, flummade runt lite med elvira o anna <3 , red ut men inte direkt seriöst liksom ,  men dt blire ju aldrig när vi är i farten så :) . men sen när jag kom hem först åt jag och sedan satte jag mig faktiskt o pluggade direkt , kan engelska glosorna bra faktiskt , nåt ord som jag glömmer o så , men liksom dom är inte förens till på fredag :) , sen har jag läst alla sidorna om antiken och jag har sammanfattat om antikens grekland , men dock inte om rom än men dt ska jag nog kanske göra imorgon om jag hinner . eller kanske ikväll , fast dt tror jag inte men ändå .. men men . kändes till och med lite roligt att plugga idag mot alla odds liksom  . hehe :)

men aha , vad händer imorgon ? hm.  elvira the babe fyller juh år :)  , dock hinner jag inte gratta henne för jag ska iväg o träna och så men men /: , men dagen annars då ? skolan först , hem . stallet . rida tösen . iväg o träna med fighter ponken. sen hemma runt 9 , plugga lite då . sen är dagen slut o vet ni vad dt är efter torsdag ? FREDAG , vilket innebär att jag får träffa min älskling :D , tjoho vad jag längtar :) , puss på honom <3 .

men nu har jag faktiskt inte så mkt mer o skriva , så ni får ha dt så bra :) , puss o godnatt :)



Rebecka .



ps.
 I love you and I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0