söndag :o

men gud, jag kom på just nu att dt är söndag idag :/ , jag trodde fan att dt var lördag , fan . jag orkar inte, jag vill soooooova /: . aja får göra dt på lovet :) . men aja i lördags jobbade jag med elvira :) ; wiho vi är grymma . men sen efter att vi hade jobbat skrittade vi ut en sväng , för ingen av oss orkade rida seriöst så då blev dt så :) . sen efter dt åkte jag hem o duschade , kollade på 8 mile :D , den var as bra :) . sen ner till stallet igen och släppte in hästarna, byggde bana och gjorde mina hästar fina :) . sen så skulle tydligen vi åka och handla , så jag o mamma for till järna , i uff kläder :O . fan vad hett :) . not . men aja . . sen blev dt att duscha igen :) . sen gjorde vi mat och sen kom min älskling :) <3 . sedan åt vi mat . o detta inlägg suger , men vi kollade också på gone in 60 seconds (a) , me like <3 . hade dt dessutom helt underbart med min älskling , som alltid när jag är med honom , han är bäst <3


men imorgon vad händer ? hm . skolan, stallet , hem . typ . hoppas internet funkar imorgon , annars kommer jag börja grina, hehe , jaa jag är beroende .men aja . snart äre lov fan vad skönt :) , o jag vet att ni vill veta vad jag ska göra så :

Fredag- Ska vara med min älskling , förhoppningsvis titta på bio :) och sova hos honom :D , hihi :)
Lördag - Johanna kommer hit tror jag :)
Söndag - Elvira och Anna kommer hit .
Måndag -  öh.sova :D , sen spela badminton med renee, mamma o jonna . sen kvällen vet jag inte än.
Tisdag - inget planerat .
Onsdag - inget planerat.
Torsdag - Ska veterinärbesikta fighter , sen vet jag inte om jag ska träna på kvällen ?
Fredag - inget planerat.
Lördag - inget planerat.
Söndag- JOBBA :'/

Hehe , jag är en upptagen kvinna ;) ,
förutom detta ska jag vara med min älskling såååååå mkt som möjligt :) <3

men aja , ska vara duktig och gå o lägga mig tidigt :) , puss o godnatt . inte än men ändå :)

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer
Postat av: elvira

PÅ SÖNDAG SKA VI BAKA BULLAR MED PAPPA JUSSI :D:D:D<3

2008-10-19 @ 21:41:31
URL: http://eelviraas.blogg.se/
Postat av: elvira

jag är bra så jag skrev fel bloggnamn, (a)

2008-10-19 @ 21:43:14
URL: http://eelviraa.blogg.se/
Postat av: rebecca :D

du har mycket att göra jämt, :) gooos!

2008-10-21 @ 15:27:19
URL: http://cashsmind.blogg.se/
Postat av: svar till rebecca

hehe , jaa dt brukar bli så ibland (a)

2008-10-22 @ 12:22:41
Postat av: svar till elvira

haha , aah dt ska vi :D , du är grym ;) <3

2008-10-22 @ 12:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0