Tisdag 7 oktober.

Måste ju verkligen börja med att säga grattis till min duktiga syster som tog körkort idag :) , hon är nog vääääääldigt happy :D .
men okej min dag idag ? hm. började med att gick upp 20 över 5 /: , gjorde frukost o sen åt jag och sen sov jag till 7 :) , firrade mig inför skolan o sen drog iväg med moppen :) , svin kallt o jävligt trött annars gick dt väl hyffsat . Började 20 över 8 med estetisk verksamhet: bild , håller på o gör ritningar till våran "första lägenhet" skit kul :D :D . ska sedan göra väger o sånt , wiee (a) . Sen hade vi svenska också , hm . tråkigt men ett måste så klart. sen lunch , faktiskt riktigt gott mums fillibabba :) ,hehe . sen engelska, fick läxa o glosor till fredag, vette  fan när jag ska hinna med dt :'/ , fan! aja , sen matte, fett med trött så jag orkade inte göra speciellt mkt , men jag är ju klar så :) . sen bussen ner till stan träffade johanni :) . gick till konsum o köpte kexchoklad, cola o lite gott så där , aah juste jag köpte gele till mitt hår också :) . sen upp till skolan igen , spelade . eller aah spelade o spelade , var fett trött så jag typ höll på o somna :$ , lite pinsamt så där. sedan hem, dirr till stallet red fighter ponken. fick reda på att dom som hade kollat på fighter i helgen, som hade bestämmt att han hade kostat för mkt , hade ringt igen. o dom var tydligen fortfarande jätte intresserade o skulle ta med sin ridlärare o tjejen skulle rida för henne o så . eller nåt vet  inte riktigt, men får se hur dt blir. men sen hem pluggade . lite historia borde ha pluggat mer men aja. ehm . bild uppgiften när vi skulle skriva o så. gjorde klart min husritning också , fast jag vill fortsätta (a) , o sen samhälle men dock inte klar /: . men klockan är halv 12 , jag orkar fan inte mer :o .o imorgon hm.  inte mkt tid att plugga då o fan inte heller på torsdag för vi ska ha jävla fott tema dag o slutar halv 4 istället för 20 i 2 :o , hur elak får man vara, plus att vi missar datorkunskapen vilket är mkt mkt mkt dumt /: fan ! allting går åt helvette jag går o gömmer mig nu , äre okej eller ? gömmer mig i min älsklings famn o stannar där tills jag blir stor , ehh . ja tack ! puss.

Rebecka.

ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0