Torsdag 23 oktober.

Tjoho :) tror att vårat internet kommer idag (a) , pappa skulle nog hämta dt idag om jag förstod rätt :) . Rebecka is happy happy :D . nej men jahaja :)
vad gjorde jag igår ? hm . slutade skolan vid 4 :/ , jobbigt lång dag , hade ont i huvudet när jag kom hem :/ , men tänkte *nej jag måste verkligen rida idag* fast dt blev inget ridande för när jag kom ner till stallet mådde jag typ piss . men jag mockade iaf (a) , sen åkte jag hem och snarkade till 8 :) , fett skönt faktiskt, fast efter dt var jag typ mega död , men men . satt o pratade lite med renee , duschade , ringde elvira , becka duktigt :D , smsade med min pojkvän också (a) , uscha vad jag saknar honom , dt börjar bli jobbigt att inte få träffa han på så länge , men imorgon äre fredag o då får jag pussa på honom , o då blir jag glad :D <3

Men vad händer idag då ? hm . har engelska o matte efter lunchen , slutar typ 2 :) , hem . släppa in hästarna , hem , stallet , sända min älskling en tanke eftersom att han går så otroligt länge idag /: , nu ska ni ju inte tro att jag bara sänder han en tanke bara så där ibland, utan jag tänker på han hela tiden faktiskt :) , men ni förstod nog vad jag menade (a) . men sen ska jag iaf iväg o träna hm . fighter ? tror jag :) , hehe jag har koll ;) . sen hem duscha , datorn :D , förhoppningsvis (a) . men aja . nu ska jag titta lite bdb :) . puss . vet ni ? jag saknar min pojkvän /: <3

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0