15.17

jaha . har precis kommit hem från skolan nu då :) , ingen spelning idag , lite skönt faktiskt eftersom att jag måste rida båda hästarna idag + har fått engelska glosor, ska läsa historian en gång till hade jag tänkt och sen ska jag ju också läsa i min bok :) . . men jag tänkte vara nere i stallet till 4 , helst tidigare men jag får se om jag orkar . för då så kan jag var hemma till typ halv 7 , eller troligtvis 7 . men men .. helst tidigare så klart , men vi får la se :) . . men jahaja , skolan har jag vart i idag också , vad hände där ? nja inte direkt mkt liksom . . har börjat med en ny sak i bilden , ska typ göra en husritning i skala o , eller nej dt är en lägenhet :) , o sen ska vi också få bygga den typ :) , lite roligt faktiskt . . sen hade vi öhh . svenska , skrev bara en massa o typ "spelade" en teater eller nej inte spelade mer som gick igenom liksom . o sen hade vi lunch , mätt på mackor . sedan engelska , först skulle vi prata lite två o två , gick lite bra :) .  faktiskt till och med lite roligt , haha vilket under jag tycker för en gångs skull dt var roligt o prata engelska :o , eller med elvira är dt ju alltid roligt , men nu tänkte jag mer i skolan o så  . aah o sen hade vi matte :D , tjoho :D , hehe (: , har gjort klart kapitlet nu har prov om 3 veckor -.- , kul liksom . men gjorde diagnos idag , eller jag gjorde inte klart den för jag kollade inte på baksidan § , hehe fan va grym man är asså . .haha , aja men nu ska jag väl äta nåt , byta om och sen tror jag fan att jag drar ner till stallet . . juste jag måste bara berätta om min dröm som jag hade öhh igår måste dt ha varit , dt var liksom precis när jag somnat . jag så här åkte på min moppe och hade helljusen på och sen mötte jag en bil och då stängde jag av helljusen men då blev dt helt kolsvart och jag körde precis upp på mörköbron , sedan blundade jag också och fick liksom inte upp ögonen sen så dt kändes som om jag körde i diket o sen helt plötsligt vaknade jag o var livrädd , liksom dt kanske inte var en så läskig dröm men dt kändes verkligen as läskigt när jag vaknade o så .. helt skumt . så nu när jag åker moppe känns dt as läskigt , fast jag har inte åkt i mörkret än men men .. kanske har glömt dt tills jag måste göra dt :) . . men jaja , nu ska jag få lite mat i magen , hare bra :D , kanske skriver senare ikväll , men ska dock inte lova nåt , för man ska hålla dt man lovar § , puss o kram , saknar min pojkvän alldeles för mkt /: , hur långt kvar som helst till fredag /: <3


Rebecka .


ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0