17.56

asså dt är helt otroligt jag är hemma före 6 :o , o jag har ridit båda hästarna . shiit pomfrit , hehe :) på tal om dt så saknar jag elvira the babe , hennes utryck så :p , men får träffa henne imorgon :D . men jahaja , fighter gick så jävla fint dt var en dröm att rida honom idag :), o tösen aah hon har ju bara vart igång i två dagar så tog dt lite lungt :) . . men aha . . vad ska man göra nurå , duscha , plugga eller äta först ? hm.. plugga tror jag faktiskt , för då kan jag sitta kvar vid the big dator o prata med min älskling :) , om inte han också ska plugga /: , men men .. får se :) . men nu ska jag ta tag i engelska glosorna o kanske kunna dom till på fredag ;) hehe :) , aja . . hare gött :D , puss o kram . kanske skriver ett till inlägg senare men dt vet man aldrig hur dt blir :)



Rebecka.


ps.
i love you , and i miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0