:)

nu har man då precis kommit hem från stallet, jag mådde rätt bra när jag åkte till stallet o gör dt typ fortfarande mår bara lite illa nu /: , men dt går nog över får vi hoppas. . ska nog inte käka nåt mer idag , iaf inte nåt onyttigt . . men iaf jag red ut men elvira o anna o jonna vilket var mkt mys :D , vi hade himlans kul som vi alltid har :) <3 , mina vänner är bara så otroligt underbara <3 , sen har jag också fått smsa lite med simon, vilket gör att jag mår bra nu liksom :) , fast jag saknar honom fortfarande sjukt mkt /: , men jag klarar dt här , punkt slut. men aha vad ska jag göra nu då, helt ensam och övergiven är jag /: , ska nog tvätta lite, fixa diskmaskinen, plugga lite . . fan dt var något mer som jag inte kommer ihåg nu , juste måste kolla med ellen om vi har fått nåt i skolan idag /: , säkert i historia :s . . men juste jag måste också komma ihåg o lägga in ved , vilket jag kommer glömma /: , o så måste jag duscha . men dt har jag inte riktigt tid med just nu känner jag , plus att jag måste tare lungt vilket jag känner att jag inte kan just , känns som dt blev jätte stressigt nu :o , usch hata stress /: , men men . . hare bra , kanske skriver ett sista blogginlägg innan jag ska sleepa , har blivit många denna dag liksom . .  , puss o kram


Rebecka.

ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0