God morgon .

hehe , hoppsan jag glömde skriva igår :o , fy på mig /: . . men liksom jag orkade helt enkelt inte . men aha . jag gjorde iaf klart engelskan o så läste jag i histiorian vet inte riktigt hur långt vi skulle läsa men jag läste typ 8 sidor tror dt blir bra :) . men mesta delen satt jag vid datorn o bara väntade på att min babe skulle komma till datorn, dock behövde han plugga så han kunde inte riktigt prata /: , men skolan forst § .

men jahaja idag då ? vad händer . först skolan och sen skolfotografering :o , blev mina cheap monday jeans de svart och sen ett linne bara o min shal :D , hehe o lockigt hår (: , o sen ska jag rida båda hästarna och sen typ läsa lite historia och sen lite i boken också (: . men nu måste jag dra vidare , puss o kram  . hare gött :D  . juste jag saknar min pojkvän alldeles för mkt , kommer nog inte kunna koncentrera mig idag /: , men han är bäst <3



Rebecka.


ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0