Godmorgon :)

jaha , självklart funkade inte internet igår när jag hade duschat klart , men men , , jag får väl leva med dt ;) . men idag då . .så ska jag ÄNTLIGEN få träffa min älskling <3 , så som jag har längtat , dt är helt sjukt /: jag har aldrig saknat någon så mkt som jag saknat honom dessa dagar /: <3 , men nu ska jag bara till skolan , då där ända till halv  4 :| , jag kommer seriöst dö :o , men sen iaf efter dt ska jag direkt till honom :D , ska åka så fort jag bara kan , nej inte egntligen men nästa :) . men nu har jag lite o göra innan jag ska till skolan så jag får avsluta detta , kommer nog inte kunna skriva nåt förens för imorgon när jag kommit hem från min älskling <3 , men aja :) . nej nu måste jag vidare , hare bra :) , puss o kram o hoppas att dt här löser sig , jag klarar liksom inte av att ha dt så här /:


Rebecka.


ps. i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0