Godmorgon :)

jahaja , datorn dampade när jag kom hem från stallet igår så dt blev inget skrivande igår -.- , o jag orkade inte hämta mammas dator o så . . men hade iaf as trevligt i stallet igår , dt var länge sen jag, anna o elvira träffades tillsammans så myisgt värre liksom :D .. sen så avslutades dagen lite sorligt , men men . dt vill jag inte gå längre in på så aja idag då ? vad har jag för planer . . jo först ska jag gå till skolan och vara där tills 4 :o , sen blire att åka hem och sen stallet och sen blire datorn :) . . o plugga :o , gissar jag faktiskt på . . .men nu måste jag fortsätta att göra mig iordning , men ha dt bra.  puss o kram


Rebecka .

ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0