Heeeeeeeeeeeeeeeeelg :D

JAAAAA :D  nu äre äntligen helg o man får sova , aah jo iaf idag till imorgon , men sen måste jag upp o jobba på söndagen /: usch vad jag inte vill .. men vill man ha lite extra money så måste man juh :) , 300 kr rikare ;) , wohow :D men aja . hur har min dag varit ? hm . den har faktiskt vart riktigt seg . först börja man med 1,5 h idrott , men eftersom att jag inte var med , så fick jag o ett fler tal andra gå o hitta två "kontroller" , men dt gick ju bra (: , o sen hade vi lunch , nån äcklig sak fick vi , så jag åt mig mätt på mackor § , sen iaf . .samhällskunskap , vad gjorde vi ? hm.. gick igenom lite sakar , sen hade vi engelska , hade läxförhör på nouns vilket jag nu inte kommer på vad dt är på svenska , men skit samma , men iaf vi skulle kunna hur man gjorde för att göra dem från singular till plural o ibland tvätom , o gissa vad ? jag fick bara två fel :D , vilket innebar att jag fick MVG på dt :D , wiee vad jag blidde glad (a) , hihi , men sen började vi också kolla på the beach , har aldrig sätt den förut så vi får väl se vad jag tycker om den :) .  sen hade vi dock historia också , där jag helt seriöst höll på o somna /: , han e jobbbbbig . . men men . man får la stå ut :) sen hem , höll på o somna på moppen men men (: , o nu har jag badat också (: riktigt mysigt , bara att jag är lite trött o så nu bara /: , men men . . jag längtar efter min babe också <3 , han ska komma hit idag :D , sov hos mig (a) . jag längtar jätte mkt /: <3 , jag vill pussa på honom nu (: , men jag får la vänta :D . dt är iaf min plan för idag , imorogn då ? hm .. först säga hejdå till mami o papi som åker till kreta en vecka , mysigt för dom liksom :o .. o sen somna om o sen vakna upp brevid min älskling <3 sen vet jag inte . ska leka med johanna imorgon , när vet jag inte riktigt . får se :) , ska hinna rida också (: , men men .. nu orkar ja inte skriva mer . kanske hörs senare , troligtvis inte , men men . man vet aldrig (: , hare bra , puss o kram


Rebecka.


ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0