jaha . .

dagen börjar nu lida lite emot sitt slut , eller egentligen inte men liksom . . dt är inte jätte mkt kvar av dagen . o vad har jag gjort ? INGENTING . typ iaf . . nej men asså efter förra inlägget där jag skrev om att dt inte blev någon skola för mig , så somnade jag . . och jag sov ända till 12 skit skönt faktiskt :D , har inte kännt mig så utvilad på flera flera dagar, kanske för att jag inte vart utvilad liksom . .dt är ju dock nackdelen med att man går i skolan och jobbar och helt enkelt har fullt upp på helgerna vilket jag faktiskt har . . dessutom är dom välplanerade , vilket vissa hatar med mig . . haha men liksom vad ska jag göra, jag är född sån . Jag älskar att planera saker i förtid och hatar verkligen när dt inte blir som jag tänkt. vilket dt ibland blir eftersom alla inte är som mig . . haha , usch vilken jobbig värld dt skulle vara om alla var som mig :o . fy ..

men aja , under tiden jag sov fick jag faktiskt två sms :o , haha , riktigt poppis man var här alltså , haha :) nej men dt var rätt roligt för jag fick först ett sms av elvira , men jag hörde som sagt inte att jag fick dt utan vaknade 10 minuter efter dt o såg att jag fått sms o samma hände med johannas sms , lite komiskt faktiskt . ingen fattar men jag  tyckte iaf att dt var rätt roligt . . sen iaf precis när jag svarat på johannas sms , så ringer människan :o . va fan , man låter ju inte direkt som sig själv när man precis vaknat så aah , aja . .  vart vill ja komma ? haha , jag bara babblar på . . men vad ska jag göra , jag har inte pratat med ngn på hela dagen så . .

men hmm . .måste egentligen ner o rida idag också, tror jag ska rida fighter då . . får se bara när jag orkar dt . de blir nog lite senare skulle jag gissa på. . men usch vad jag saknar min pojkvän /: , jag skriver dt hela tiden men dt är bara för att jag saknar honom för mkt /: . men men , jag får som sagt stå ut o hoppas att jag gör dt också :) . har iaf sänt honom ett litet sms idag (a) , men nu ska jag väl fortsätta med mitt arbete att skriva över en massa bilder till cd skivor så att jag får mer minne o mera príson break :D . haha , aja  . hare bra :D , puss o kram .




Rebecka.

ps.
i love you , av hela mitt hjärta ,hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0