kvällen .

sitter nu här framför datorn :) , har lindat in mig i väldigt mysig mössa som jag fått av min mormor idag , den är as mysig , as lång är den också , men dt är meningen att man ska använda den både som mössa och halsduk , så den har jag virat in mig i :) , sitter har o pratar med världens underbaraste människa <3 , Han är helt otroligt underbar, finns ingen som honom <3 , dessutom är han min , wiee :D , helt otroligt underbart <3 .  men dt vet han redan :) ,

men iaf , öhm . efter mitt förra inägg så lagade jag mat , åhh . lax <3 , stekt :D , fast föst aromat på det :D , mega super duper gott :D ,  sen åkte jag till stallet , red fighter . trodde verkligen att dt skulle gå åt helvette för jag var redan arg när jag började borsta o så , men dt visade sig att dt gick super duper bra, så jag var as glad efter dt :D , var helt tvungen att skriva dt till min mamma (a) , sen hem , fikade med mormor , morfar , renee o jonna :) , sen duschen o sen datorn , jag ahr dessutom också hunnit läsa både historian och samhällskunskapen , fast jag ska nog läsa dt imorgon med :)  , jag ska vara duktig :D , för jag har ändå inget o göra imorgon :'/ , men men . sen måste jag läsa i min bok också , läser camilla läckbergs bok , stenhuggaren :) , duktig jag är , hehe :) , men men . sängen snart eller ? tråkig nog är jag icke trött , fan också . men jag borde helt klart sova /: , men men . ska väl börja varva ner lite , så jag blir trött , ska stänga av musiken o lite sånt , helst sova innan halv 12 tack :) , men men . vi höres , hare gött , puss o kram



Rebecka .


ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0