Lördag 13 Augusti :D

2 månader med min älskling idag <3 , de underbaraste i hela mitt liv :D <3 , men iaf .. vaknade hos min babe idag :D , så underbart att vakna upp brevid den man älskar mest <3 :D sen så var jag där till typ 3 , sedan åkte jag hem , fikade o lite sånt med mamma o jonna :) , sedan åkte jag ner till the stallet o red fighter plutten o fixade en massa i stallet , städade både skåpen så nu äre ur fint :D , sedan pysslade jag lite med tösen , klippte öron håret o hovskägget :D , wihow vad jag var duktig , jag ville liksom inte åka där ifrån lite roligt så där , men jag hade liksom städmani o dt har jag fortfarande , hade tänkt o städa hela mitt rum men först måste jag dock duscha vilket kan göra att jag kanske inte orkar städa men man får se  vad som händer liksom :) , men iaf idag kommer min älskling hit lite senare :D , o så mysigt , ännu en natt får jag tillbringa med honom , hur underbart som helst :) <3 , jag älskar honom mest av allt :) , men men nu ska jag sätta igång här , kanske blir ett inlägg lite senare :) , duscha väntar :D , hare bra , puss o kram



Rebecka.

ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0