Lördag 27 September

fan , snart oktober . fan vad allt går fort :o  , vart försvann sommaren :'/ , jag vill ha den tillbaka .
fin inledande mening där va? haha , aja shit the same , jag e glad för det här är en bra helg :) , kolla liksom. igår var jag med de bästa vännerna , elvira o anna <3 , vi hade roligt , mkt roligt :D , mkt skratt, massa roliga pict , hehe , rikigt vackra vill jag säga , fina samtalsämnen också , men aah . sen har jag ju dock jobbat men strunt i dt , dt räknas liksom inte (a) , men sen så gissa vad ? min älskling kommer hit idag , åhh vad jag har längtat /: , jag vill bara att klockan ska rulla på så att han kommer hit så fort som möjligt , vill pussa på honom nu !!!! , hihi , jaa jag är lite smått galen , men dt visste väl alla § , hehe :D , o sen så kommer mamma o pappa hem ikväll :) , känns faktiskt riktigt bra , vi har skött oss o dt har vart både lite skönt att inte ha de här , men samtidigt ingen som sa hej när man kom hem från skolan /: , så man har ju saknat dom , fast inte allt gnällande (a) , så jag har vart den gnällige § , heheh ;) , så min helg är underbar eftersom att jag får vara med de bästa <3 , plus att jag hann träffa johanna också , hm .. nej inte träffa , se :D , haha , räknas lite iaf (a) , aah men imoron då .. då har jag fult upp , shiit dt har jag nog inte sagt till min babe /: , hoppsan . för dt som händer e liksom att jag ska vara hos ellen klockan 5 typ så ska jag o julia ta kort på na när hon står i köket , en grej till skolan liksom :) , o innan dt måste jag rida :o , så liksom jag kan inte vara med simon längre än till typ 3 :'/ , attans också . . men jag får sova med honom :D , o dt är de mysigaste :D , men aha . nu ska jag få tiden att gå lite fortare , ska städa :D , hahaha , asså vad fan har hänt med mig :o , jag har städmani hela jävla tiden :d , jag står inte ut när dt ligger saker på golvet längre, liksom  vad äre för skumt ? haha , men aja . nu ska jag städa :D , sen laga fooodie , ska överaska mamma o pappa o ha mat klart när de kommer hem :D , sen ska vi vara fin klädda också § , hihi vad vi är gulliga haha , aja . men tjarå :D , seee ya :D , hehe , ´fan . måste plugga också , fitta . inte bra att jag glömt dt , aha , kul liksom lördag kväll eller söndag kväll , helst inget av dt :'/ , aja , nu måste jag städa så kanske ja hinner plugga lite också .. hare gött :D puss o kram



Rebecka .



ps .
i love you

Kommentarer
Postat av: Tess

jag undrar också vart sommaren tog vägen, är helt sjukt ju..hör av dig om du kommer på vem som snodde sveriges sommar ;)



http://theresevictoriajohansson.blogg.se

2008-09-27 @ 18:08:47
URL: http://theresevictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0