Måndag 22 September

aha , dagen blev inte som jag hade förväntat mig /: , hade sett framemot att träffa min älskling , dock kunde han inte komma till mig , vilket inte är hans fel :) , men kanske ska träffas imorgon :) , dt hoppas jag på , för jag behöver honom <3 , han är mitt allt <3 . men nu måste jag tänka positivt annars blir jag lite lessen igen /: , så . . hmm .. hur har min dag varit ? jo den har vart rätt hyffsad faktiskt :) , började halv 10 , hade datorkunskap och håller fortfarande på med ps :D , nu börjar jag kunna lite iaf (a) , hihi :) , sen hade vi samhällskunskap , dt är lite tråkigt med politik o så , för jag fattar typ nada , o dt är rätt jobbigt för jag vill verkligen fatta men , jag är ju trög så vad ska jag förvänta mig liksom . sen iaf handledar tid , fick sluta typ 1 , tjoho :D , sen stallet , vägde orkade dock inte rida , usch vad dum jag är . men jag var verkligen inte på humör , om jag hade gjort dt hade dt bara gått åt helvete så dt kändes som dt var bättre om jag inte gjorde dt :) , sen har jag vart hemma efter dt , ska nog äta snart , sen ska jag nog sätta mig framför tv som jag inte gjort på år liksom :o . haha , blir säkert roligt *not * , eftersom att jag är ensam hemma så kommer jag säkert bara sitta o vara rädd för att nån ska komma o mörda mig :o , men gud nu skrämmer jag upp mig själv , dessutom framstår jag som väldigt töntig , haha äsch . jag är bara mig själv . men men , dt skulle vara mkt bättre om jag hade nån här som ja kan hålla om , dock kan ju han inte komma till mig , jag får stå ut :) , men men , ska nog käka nu . men hare bra :D , puss o kram


Rebecka.


ps.
i love you , and miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0