måndag 29 september

JAAAAA , pengar imorgon , tjoho vad jag är glad :D , menmem . hade faktiskt tänkt o plugga idag , men har inte gjort speciellt mkt , har annat o tänka på måste liksom firra en sak .. såå aah jag har inte riktigt tid med detta men jag hade dt uppe så jag tänkte att jag hinner nog med ett inlägg , problemet är bara att mitt mål är att börja plugga vid 6 o jag är långt ifrån klar med dt jag ska fixa -.- , fan . men men .. kanske ska plugga först för dt andra är roligare . så jag kanske ska vara duktig o faktiskt göra så.. aah så fåre fan bli , gud vad jag är grym , dock kommer jag säkert inte få så mkt gjort men men , liksom studierna först , haha , yes :) , aja , sugit jävla inlägg men men , hare gött,  skriver sen :) , puss o kram . . jag saknar redan min pojkvän för mkt /: <3


Rebecka.


ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0