onsdag 34 september

blääää , orkar inte med dagen. fett hungrig, fett trött, ingen ork , ont i huvudet , vill bara lägga mig ner i min säng o sova . helst att min babe ska vara brevid mig o hålla min hand. dt är de ända jag vill just nu, seriöst jag orkar inte. men va fan, måste till stallet, måste käka måste fan plugga också /: , FAN . jag orkar inte. nee liva upp detta inlägg kanske, men hur ? heh , jag kan ju berätta att jag får lax sedan , me like , noooo me love (: , saknar min älskling så dt gör ont /: , nee . åh syster har godis, jag ska smaka (a) , hehe . orkar dock inte skriva mer, kanske orkar senare . förhoppningsvis , men troligtvis inte, men hoppas. hehe , hare bra .  sugit inlägg , men får la duga . har haft en sugig dag så dt passar ju, ändå possitiva fått smsa lite, pyttelite med min älskling (a) , min dag blev då lite bättre, men hare bra :) . puss o kram



Rebecka.


ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0