söndag 14 September

jaha , jag har precis kommit på att . . sommaren är slut :'( , kom  på dt idag när jag traskade ner till stallet för jag hittade ett rött löv på marken , vilket innebär att hösten är här . Fast hösten kan ju på sitt sätt vara riktigt mysig :) , när dt duggregnar lite ute o man sitter inne med en film , eller vid en brasa med någon man tycker om , under en filt o bara myser :) . . dt är äkta höst :) . dock finns dt ju nackdelar också , man fryser som fan om man är tvungen att åka moppe när dt regnar , när man tittar ut o ser att dt verkligen öser ner o man är tvungen att ta sig ner till stallet för att rida , vilket absoult inte alls är roligt när regnet stå som spön i backen / :  nej men gud vad depprimerande dt där vart då :o , den första hösten lät mkt mer romantisk :) . men aja . efter hösten då kommer vintern :), okej . jag kan erkänna jag älskar snö , jag älskar vintern men dock inte när dt är slask o bara blåser o man verkligen håller på att frysa ihjäl då tycker jag inte om vintern /: , men liksom .. annars i dt stora hela tycker jag om vintern :) , men allt detta pågrundav ett löv haha , dt är bra de :) .. men iaf min dag idag , hur har den varit ? jo helt underbar :) , eftersom att jag fick vakna upp brevid världens underbaraste människa <3 , helt underbart :D , men sen åkte han hem /: , runt 2 eller nåt har jag för mig , men då började jag städa o så fint dt blev , tänkte visa sen (a) , o sen drog jag ner till stallet o mockade o sedan hem o lagade underbar mat :) , kött, klyftpotatis o pappas b-sås :D , hur underbart gott som helst :D ,

men aja . nu iaf , vad gör jag ? hm .. smsar med ellen , pratar med simon , elvira o daniela på msn o skriver här i bloggen dock gör jag dt på mammas dator för mitt internet tycker inte om mig idag tydligen /: , så jag ser verkligen ut som en nörd , två datorer i en säng , hah :D , mkt mkt bra :) . men nu ska jag väl avsluta , pratar lite med folket , puss o kram


Rebecka.

ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0