Söndag 21 September

jahaja , dålig uppdatering jag har . . men jag har dock mina skäl faktiskt (: , liksom simon kom ju hit i fredags :D <3 , massa mys som alltid så klart <3 , han är bäst o jag älskar honom mest <3 , sen så sov han ju här :D o åkte hem vid typ 5 o sen släppte jag in hästarna o sen kom johanna vid halv 6 o liksom då kunde jag ju inte skriva (: , vi hade vårat lilla äventyr , liksom vid 20 över 7 kom vi på att vi ville gå på bio , jag, renee o johanna . gick in o kollade om patrik 1,5 gick nån bra tid , dt visade sig att den gick 20.25 , omg panik !!! åkte ca 20 minuter senare , jag o renee var riktigt duktiga på att göra oss iordning snabbt , wiee :D , hihi , dt var rätt roligt (: , men jag var stressad som vanligt med tanke på att jag är en planerings människa ut i fingertopparna , så bara åka iväg så där är inte riktigt min grej , men men . dt gick ju bra ändå :) . haha , men iaf sedan idag har jag jobbat /: jobbigt som fan ,trött som fan . fast jag o elvira hade tempo som fan , var hemma till halv 10 , jag somnade direkt när jag kom hem o vaknade inte fören halv 1 utav att min mormor ringde o väckte mig /: , hihi , men nu sitter jag här , har faktiskt var duktig o plockat undan i båda köket o vardagsrummet , lite stolt faktiskt (: , men nu borde jag äta , ska ner o rida också (: ,ska nog ta mig en promenad ner , slösar inte på bensinen i onödan liksom § , haha , hej jag är riktigt jävla snål jag vet . . men sån e jag , antingen lever man med dt eller dra liksom .. haha , men gud ,. vad arg jag lät , haha dt var inte menat till någon faktiskt . Bara nåt jag kom på :) . men mat ? aah dt måste jag nog ha nu , hare bra :D , puss o kram


Rebecka. 


ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0