Söndag 28 September

omg , nu äre inte långt kvar tills dt är oktober -.- , känns inte bra. för jag vill faktiskt ha sommarlov just just nu .. ...  men aja . jag får vänta jätte jätte länge. . okej på tal om nåt helt annat, dt här inlägget kommer absolut suga get pung för jag sitter o skriver på stora datorn och dt tangent bordet suger .. så ni får inte mobba mig om dt blir helt fucking fel liksom .. men aha . sen sist då vad har jag gjort ? hmm .. vart med min älskling  :D  o så kom mamma o pappa hem :D så dt blev liksom en helt underbar kväll :D . men aha okej . fan vad jag inte riktigt känner för o skriva . saknar simon alldelse för mkt /: , så . . aah mhm . nu då ? har vart hos ellen idag och julia var där också vi tog kort åp ellen för vi ska ha dt till ett skolarbete :) , men aha .. dt här blir ju inte så bra så jag tror jag avslutar dt här . . så ha dt bra , puss o kram
JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN MEST, DU ÄR MITT ALLT ÄLSKLING <3 TACK FÖR ATT DU FINNS <3  .
hihi (a)



Rebecka.



ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0