sovdags i guess

Nu äre typ 1 timme sen jag åkte från simon /: o jag saknar honom redan för mkt , dessutom har vi kommit fram till att vi inte kan ses förens på fredag :/  , så dt blir att ta sig igenom en jävligt långt o jobbig vecka , men får göra dt bästa utav situationen liksom , dt är inget man kan skylla på ngn liksom , dt är ju bara så att man inte alltid kan träffas liksom o dt får man leva med :) <3 , men jag älskar honom mest av allt <3 . . Men iaf när jag  var där var dt underbart som vanligt :D , vi plugga matte (a) , inte mobba mig men jag älskar matte :D , plus att han skickade sms till folk också :)  , eller till 4a pers men iaf . . men dagen lider mot sitt slut vilket innebär att lilla rebecka måste sleepa , vilket innebär att ja får gå o lägga mig hungrig :/ , vilket också innebär att ja måste säga hejdå till elvira the babe :/ , men aja . . nu ska jag avsluta detta också , men imorogn ska ja fika med johanni :D , wiee :D  . . .men hare bra gott folk , jag SKA skriva imorgon , dt enda undantaget är om internet dampish . . men aja , puss o godnatt ...



Rebecka

ps.
  i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0