Tisdag 16 september

hej hopp :) , livet rullar på bra faktiskt om ni ville veta , förutom att dt börjar bli riktigt kyligt ute nu o man blir förkyld för minsta lilla /:  . . men men dt får man ju leva med varje år . . men iaf dagen idag då , hade frilufsdag , jag tyckte iag att dt var rätt roligt, många skratt fick man dela med trevliga människor :) o efter dt så missade vi vägen där man gick upp till bussen så vi gick från hovsjö till hebbe , lite jobbigt men ändå bra med motion :) . åkte ner på stan o träffade johanna min vän o käkade på donken o köpte gooooodis :D , wiee , vad gott :) , dock har dt blivit som jag trodde jag är nu inte längre sugen på godis fast jag bara tagit typ 4 st :o , attans liksom /: , spelade sedan efter dt o åkte hem o red ut med anna :D , mkt mys dock bara att elvira the babe saknades /: , henne kommer jag inte få träffa på flera flera dagar :( , får vänta enda till på söndag /: , men rebecka håller gladheten uppe :D , typ . men nu hade jag tänkt o plugga lite matte (a) , för att jag tycker att dt är så himla roligt , nej jag är inte ironisk :D , jag tycker om matte :D , dt vet alla som känner mig :p . så jag får väl avsluta lite här va , men hare bra :D , tror inte jag skriver nåt mer ikväll , så puss o godnatt <3
 


Rebecka. 

ps. i love you  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0