Tisdag 9 september

bara för att jag hade bestämmt mig för att jag skulle skriva varje dag så börjar internet *pip* sig så jaa , jag lånade mammas dator (a) , ingen hemma så dt gör inget :D , men snart ska jag också dra, stackar lilla hunden :/ , men aja . . sitter här in the kök o dricker kaffe så att jag ska bli lite pigg eftersom att jag ska rida ut med anna o elvira idag :D , kommer säkert inte bli så mkt ridning mest en massa babbel , elvira träffade jag igår men dock bara en kortis men anna :o , när träffade jag henne senast ? länge sen tror jag .. nej i fredags juh :D , men ändå , blir säker så här när man går i gymnasiet , lite sorligt dock . . tr'äffade johanna idag också :D , fikade me na på nancys :D , räktigt mysigt , men henne hade jag inte heller träffat sen i fredags , blir många o träffa idag juh :D , dock inte min älskling :/ , får vänta ända till på fredag :'( , kommer längta ihjäl mig plus att man måste konsentrera sig en massa på skolan nu också , allvaret har liksom redan börjar :/ , men oj vad jag babblar på jag ska ju till stallat :o . anna o elvira väntar säkert på mig , vilket inte är så vanligt , jag brukar vänta på dom eller jag o anna brukar få vänta på vår lille men också bäste vän <3 , men ha dt bra :D  pussar på er <3



Rebecka
ps.
i love you

Kommentarer
Postat av: elvira

meh, bara för att jag alltid är sen (a)

2008-09-09 @ 20:25:08
URL: http://eelviraa.blogg.se/
Postat av: rebecka

men bara för att du är bäst <3

2008-09-10 @ 15:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0