Tisdag 9 september

asså jag har bestämmt mig nu ! Jag ska fan bli bättre på att skriva här , ska försöka varje dag , men dt lär säkert bli varannan men vi får la se vad jag har tid med osv :) . Men iaf dagen idag , fett skön , älska våra måndagar :) , börjar 5 i halv 10 med dator kunskap , liksom dt är en rätt soft lektion , sen käkar vi och sen har vi samhällskunskap i 55 minuter typ tror jag och efter dt har vi handledar tid och sedan slutar vi sisådär i mellan 1 och halv 2 . as skönt liksom :D , hinner med rätt mkt på en måndag . Har liksom redan ridigt o vägt och ska snart iväg till min babe :D , wiee får träffa han idag igen :) <3 , fast nästa gång blir i helgen tror jag . men dt är la bara att stå ut :) , han är bäst och jag älskar honom mest <3 . men iaf vad händer imorgon då ? hm . jo skola vid 20 över 8 :/ , sen slutar vid 10 i 2 , ta bussen ner till stan o ta en snabb fika med johanna :D , sedan upp till skolan igen o spela lite blockflöjt . sen hem med the moppe o rida både fighter o tösen och sen ska jag tare lungt :D , funtar på att ta ett bad imorgon men får la se imorgon liksom . . men nu ska ja nog avsluta detta , ska klä på mig lite kläder o vänta på att simon ska äta klart så att jag får åka (a) , men puss på er <3



Rebecka

ps.
i love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0