Torsdag 11 september

omg :o , 11 september idag usch ingen bra dag dt . . men men , orkade inte skriva nåt innan jag gick o la mig igår för jag satt uppe o kollade på fotbollen o svargie vann :D , men 2-1 , kim källström gjorde dt första målet , wohow :D . 
aha , vad har jag gjort idag dåå? jo, dt enkla svaret är . . . jag har gått i skolan , tjoho :) . . va gjorde vi där, hm . . först hade vi svenska, gjorde typ drama övningar var roligt faktiskt  :) , sedan hade vidatorkunskap höll på ps :D , sedan vare mat , engelska o sen fick vi sluta :D , wiee var hemma till halv 2 , hade gått om tid att göra engelska läxan och träna på glosorna som är till imorgon . . o gissa vad ? jag kan dom wiee :D . får hoppas att jag kan dom till imorgon också :) . . men men .. snart ska ja ner till stallet o släppa in hästarna , sedan blire väl hem o lite dator, äta . .sen iväg på träning med ponnin :D , haha , med lilla tösen , wiee :D  , äntligen , fast vi ska dock vara inne o hoppa , men ändå . .
Wiee imorgon får jag träffa min älskling , jag längtar verkligen hur mkt som helt :D <3 , o då slipper ni mitt tjat om att jag inte träffat han på år , så :D , haha , men aja .. nu ska ja avsluta, ska hinna läsa lite i boken också hade jag tänkt , kanske skriver när jag kommer hem igen , eller så blire när jag kommer hem från träningen , men ett till inlägg  har jag bestämmt mig för , men undantag om internet skiten dampar. . juste håller på o laddar ner prison break säsong 3 de avsnitten som snart börjar på tv , höhö . onödigt men ändå , men dock gåre riktigt långsamt men men . . aja hare bra , puss o kram


Rebecka.

ps. i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0