Torsdag 18 September

jag har fan inte vant mig vid att dt är september än :o , jag vill fortfarande att dt ska vara sommar o sol o sommarlov , varför kan dt inte vara dt /: , man hinner mkt mera då /: , men aja . jag får längta till nästa sommar för dt finns ju ingen i hela världen som kan fixa så att dt blir sommar nu liksom . . usch usch .. snart blire as kallt också , fast jag tycker ju redan att dt är kallt , men snart kommer liksom snön också , den är ju iofs mysig o så men dt blir sååååå jätte kallt /: .. men nog tjatat om vädret , jag kommer alltid in på dt . skumt ..
men aja , idag ? vad har jag gjort . . först har jag vart i skolan , haft svenska där vi hade teater typ , faktiskt rätt roligt tycker jag :) , sen vare datorkunskap , vi höll på med ps igen (: , dock blev jag inte klar :'( . men han sa att vi skulle få en annan lektion till dt , men men .. så äre (: , sen vare engelska , fick typ läxa /: , men den har jag redan gjort klart :D , wiee vad jag är duktig . . sen hade vi matte :D , wiee :D , hej jag gillar matte , äre okej eller ? ( : , hihi (a) , aja . sen åkte hem , pluggade lite o sen till stallet en snabbis :) , men nu måste jag plugga lite till , göra sista uppgiften i samhälle , eller först läsa klart , hihi (: , o snart ska jag åka till stallet igen också (: , wiee , jag ska träna idag tjoho :D , idag äre fighter som ska få åka till nykvarn :) . hoppas dt går bra , men nu måste jag plugga fan /: , puss på er , saknar min babe , vill pussa på honom /: <3 , men jag får vänta till imorgon :D bara för att jag tänker på honom just nu så lägger ja in en bild på honom tror jag (a)  , aja . hare bra :D
 

Rebecka.


ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0