Torsdag 25 september

jaaa :D , pengar om 5 dagar tjoho :D , rebecka is happy :) , haha , aha aja . dagen .. . hmm . först svenska , hade teater öhh . stavas dt så ? äsch shit samma , jag kan inte stava § , så jag bryr mig icke. dt var rätt roligt (: , sen hade vi datorn kunskap , ska göra tidnings omslag om varandra , jag är med ellen o julia :) , jag ska göra om ellen , ellen om julia o julia om mig (: , hihi (: , ellen ska vi ta kort på i köket , lite som en mat / bak tidning :) , julia ska vara på resande fot , o jag ehe . jag ska tydligen vara skatare ? , hehe . .. ska upp till stockholm o ta kort , ehe . lite pinsamt , men men :) ,ja e ju grym så dt kan ju inte bli nåt annat än bra liksom . haha , fan vilket självförtroende man har idag asså, sjukt bra ;) , haha . aja , jobbig typ som jag är -.- , sen hade vi engelska , tittade på film (: o sen matte :D , tjoho :D , snart klar med första kapitelet , dock har vi prov om 3 veckor , jahja . vad ska jag hitta på då :P , nej men gud . tyst med mig nu . tråkig jag är liksom . . men iaf , nu vad ska jag göra ? hmm .. tänkte faktiskt vara duktig o läsa historian o samhälle igen , fast jag läste dt igår § , eftersom att idag har jag inget o göra så jag tänkte göra dt , dammsuga ska jag också göra (: , sen vill jag städa o fixa lite , men om jag har tankarna för mkt på dt kommer jag icke kunna plugga , så vi får hoppas att min städmani hänger sig kvar ett litet tag (a) , asså fan vad jag har haft mkt städmani på senaste :) , lite duktig jag är :) , hihi :) . aja , nu ska jag inte tråka ut er , så ni får la ha dt bra :D , kanske blir ett litet inlägg sen , så ni kanske får höra hur dt blev med allt :) , usch , vad jag saknar min älskling mkt /: <3 , sjukt jobbigt <3 , men men , får träffa honom på lördag :D , tjoho :D , men men .. juste nu ska jag pluggisch . hare gött :D puss o kram



Rebecka.


ps.
i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0