bästa vän !

Dagen började väldigt onödigt,
men nu i efterhand har den varit grym.
Har träffat två av mina tre bästa vänner <3 .

Var i skolan i ca 1 timme och gjorde lite svenska,
vi var fan tre personer på våran lektion,
som vi inte behövde gå på.
Men stanna hemma två dagarn kändes inte bra.

Jag har övningkört rätt mycket idag,
körde fram och tillbaka till järna och lite i järna,
dessutom körde jag inte samma väg dit som hem.
Kände mig faktiskt lite duktig.

Jag drog hit Elvira också,
då fick jag en sån sommarkänsla,                                                                          
fan vad jag saknar sommaren,
det är fan sjukt vad jag saknar den. <3
Dock ingenting jag kan få tillbaka.
Det kommer en ny sommar och nya möjligheter,
puss på det






Dagens:
Kläder:
ljusa jeans, blå/vit randig skjorta, converse <3
Frisyr: utsläppt
Smink: mascara
Humör: fett bra
Låt: massa gamla
Bästa: elvira
Sämsta: en grej
jag har fan blivit rätt hemlighetsfull är , äsch sånt e livet ;)

puss o godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0