:/

Jag blir så ledsen när jag tänker på tiden som varit. Varför skulle något sådant förstöra allting, det är så hemskt och ingenting kunde jag göra, du ville inte ha någon där , du ville i alla fall inte ha mig där. Jag vet att det är svårt, jag förstår det men vi var vänner ändå. Det måste gå och att lösa på något sätt,  som det är just nu vet jag inte ens vad jag ska säga dig. Det är helt sjukt att två personer som kunde dela allt, verkligen att det kunde bli så här illa. Jag vet knappt vad jag ska göra, för jag vill verkligen vara din vän. Jag vill att vi ska kunna ha det som förut när du bara kunde åka hem till mig mitt på dagen och vi satt på studsmattan och bara pratade. Det var helt underbart <3 Jag vill, vill verkligen ha det tillbaka. Jag ska börja om på nytt, jag ska försöka att verkligen få det här att gå ihop. Jag vet bara inte hur, jag är så jävla feg. Men hallå, nu får jag väl ändå skärpa mig. Vi har ju varit bästa vänner klart att jag ska våga prata med dig, för jag vill ju verkligen det. Jag kan inte säga mer än att jag saknar det vi hade, och att jag helt klart vill ha det tillbaka. Jag saknar dig verkligen.

jag var tvungen och skriva av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0