godmorgon.

Har varit vaken i sisådär en timme,
känns väldigt skönt att gå upp vid 10 varje dag,  fast jag vet inte varför jag vaknar så tidigt men så är det väl.
Idag ska jag nog inte göra så mycket, ska försöka plugga lite hade jag tänkt,
dock har jag tappat bort min påbörjade manusskrivning som ska vara klar när jag börjar skolan igen,
fast jag vet vad den ska handla om men känns lite kasst att behöva börja om.
Sen hade jag faktiskt tänkt att börja skriva på fotokompenidet, har faktiskt ingen aning om när det ska vara klar men jag gissar på nån gång innan vi slutar skolan,
men som våran lärare sa vi borde börja när vi inte har så mycket att göra.


Nu sitter jag här i vardagsrummet och kollar lite på långben, haha.
Fast nu ska jag börja plugga lite, känner mig väldigt duktig.
Ha det så bra alla som behöver gå i skolan.

puss rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0