haha.

Mars-testet
Kärlek
Är du kär? - kanske, jag vet inte om jag är det fortfarande.
I vem isåfall? .
Har du dumpat någon? - mm.
Har du blivit dumpad? - ja,
Hur många förhållanden har du haft? - två seriösa.
Har du verkligen varit kär? - helt klart
Har du sagt jag älskar dig utan att mena det? - men nej.
Är du rädd för kärleken? - nej.

Badgirl/Badboy
Har du rökt? - ja.
Är du beroende? - haha nej.
Varit full vid fel tidpunkt? - nej.
Varit otrogen? - aldrig.
Har du haft sex offentligt? - nej.
Har du haft camsex? - nje
har du spelat klädpoker? - yes.
Tycker du att det är coolt att supa? - verkligen inte.

Utseende
Hur lång är du? - 163
Ögonfärg? - bruna
Hårfärg? - brunt
Stil? - skit coool
Har du varit på läger? - ja eller va?
Är du mogen? hahha, alltid
Du skriver låtar/dikter? - nja. 
Du kör handboll/basket? - HAHAHAH nej
Du kör fotboll/innebandy? - hahaha nej
Du är ofta med kompisar? - när jag har tid :)

Du tycker om att
[x] kramas
[x] kyssas
[x] prata
[x] sova
[ ] gå upp tidigt
[x] lyssna på musik
[x] lyssna på musik i hörlurar
[x] vara på stan
[x] vara ensam
[x] vara med kompisar
[x] vara kär
[ ] va i skolan
[x] vara hemma
[x] shoppa
[x] se på film

Du är nöjd med
[x] din kropp
[x] din röv
[x] dina bröst
[ ] din snopp
[x] din mage
[ ] dina ögon
[/] ditt hår
[x] din längd
[ ] din näsa
[x] din mun
[/] dina ben
[x] dina händer
[ USCH ] dina fötter
[ ] hela alltet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0