hemma

Idag har jag haft mensvärk hela jävla dagen fan vad jag hatar det.
Jag tror jag kan lite till provet imorgon i alla fall.
Jag drömde världens bästa men också sämsta dröm idag,
hade bara önskat att den var på riktigt,
då hade jag varit världens lyckligast igen.
Men dock var den inte verklig,  inte det minsta !
Vi var tillsammans igen , jag var världens bästa vän med rebecca.
Fy fan vad jag mådde bra.
nej nu skiter vi i det.
borde plugga mer .
orkar inte !

Grattis Simon på 17 årsdagen .


Dagens:
Kläder:
typ sovkläder.
Frisyr: tofs
Smink: inget
Humör: ont i magen , så lite halv sur
Låt: Old School Hollywood - System of a Down
Bästa: min dröm
Sämsta: min dröm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0