lov!

nu var det ett tag sedan jag skrev, men jag har faktiskt inte orkat suttit vid datorn.
Jag orkar egentligen inte sitta vid datorn nu heller,
men jag har  fan inget annat o göra.
Vad finns det att göra egentligen?
träffa mina vänner , ja visst. Men det känns som om jag håller på och mister alla mina vänner just nu.
Johanna är den enda jag har kontakt med hela tiden,
anna träffar jag väldigt ofta i stallet och så, men inte mer.
Elvira vet jag inte vart jag har just nu .
Mina vänner i skolan har jag ju kontakt med, när jag väl är i skolan vill säga.
Jag vet inte riktigt vad som händer just nu .
Allt verkar bra men samtidigt åt helvette dåligt.
vilket bra liv jag har .



DAGENS:
Kläder:
stallkläder + myskläder.
Frisyr: endast tofs.
Smink: ingenting.
Humör: pendlar fram&tillbaka.
Låt: Cold - crossfade
Bästa: som vanligt.
Sämsta: att jag har lov och har ingenting att göra !

allt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0