lov.

jag fick mvg på mitt svenska prov och jag blev väldigt glad.
Fast morgonen började inte så bra för jag mådde illa.
Nu mår jag i alla falla bra :)
Dessutom har jag lov nu !
fett skönt .

Imorgon har jag bestämt att jag ska gå upp vid 10,
städa och fixa mitt rum .
Så ska jag till stallet och rida båda och bara ta det lugnt , helt lugnt bara.
Tror inte jag ska vara med någon eller nåt sånt, bara ta det lugnt.
På lördagen ska jag sen tjäna lite pengar o så.
Mitt lov kommer säkert inte bli så himla roligt,
fast jag struntar i det faktiskt.
Jag ska bara ta det lugnt och inte göra så mkt.
Ska se vad jag har att göra så här lugnt.

fredag: bara ta det lugnt. fixa i mitt rum och äta taccos
lördag: jobba på morgonen, sen vet jag inte.
söndag: till malin på kvällen eller dagen eller jag vet inte när .
måndag: vakna hos malin, sen rida, väga.
tisdag:
onsdag:
torsdag: träna.
fredag: kanske jobba jag vet inte.
lördag: jobba på morgonen, sen fixa tösen inför tävling
söndag: tävla.

puss rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0