onsdag.

Idag har det varit en lång och jobbig dag,
har fan haft två prov och så har jag fått en inlämning som ska in på torsdag.
Historia provet gick rätt bra, men fan matte provet gick åt helvete.
fan vad mysigt.
Johanna kom och hälsade på ett tag och det var trevligt.
Puss på det.

Imorgon har jag två rätt onödiga lektioner,
först svenska i halv klass där vi absolut inte gör någonting,
sen äre datorkunskap eller som det heter så fin grafisk komunikation,
eller hur fan det nu stavas.
Där känns det inte som jag behöver göra så mycket,
men sånt e livet.
Sen ska jag hoppa för mamma och sedan blire och fira valborg.
Elvira, anna och johanna kommer hit, mys mys <3



Dagens:
Kläder:
mörkblå jenas "häng", blå tröja . mys
Frisyr: utsläppt och tovigt
Smink: mascara
Humör: något bra.
Låt: B.Y.O.B - System of a Down
Bästa: johanna
Sämsta: matte prov

puss från mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0