skola, fast ingen skola.

Min rubrik är ju grym,
haha ne men jah mådde inge vidare imorse,
men nu mår ja prima.
Har faktiskt pluggat en hel del idag,
efter insläppet blire mera plugg, fett nice.
Inte direkt, men sånt e livet när man har två prov på onsdag -.-
Ska ta och plugga lite historia först och sedan blire matte,
det går verkligen inte bra med matten just nu,
jag suger verkligen på det.
fan!

men nu orkar jag inge mer,
Men jag mår faktiskt bra. Hur mår ni ?


Dagens:
Kläder:
myskläder.
Frisyr: haha morgonfrilla
Smink: inget.
Humör: rätt okej iallafall
Låt: So Cold - Crossfade
Bästa: att jag är så jävla motiverad på o plugga :o
Sämsta: jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0