söndag -.-

jag har haft en väligt bra helg :) .
faktiskt helt underbar skulle jag kunna säga :)
kolla på fredagen var jag med johanna,
inte för att vi gjorde så mycket  men det är ändå trevligt att ha folk här.
Vi var typ 9 personer som satt i vårat lilla vardagsrum och käkade tacos.
Alltid lika mysigt.
lördagen började vid 9, då jag började jobba,
Klöv ved hela 2.5 h , pengar till moi .
Efter det drog jag till stallet och red fighter,
var första gången sedan han kom tillbaka som jag har kännt att det var roligt att rida honom <3
gjorde sedan ordning inför tävlingen,
åkte in till stan med johanna, anna och elvira.
Vi skulle gå på bio, beställde biljetter 20 minuter innan filmen skulle börja,
lite roligt så där.
Fast and furious, man måste helt enkelt se den !
han är snygg och bilarna , fan vad jag dreglade :D <3
Spelade lite spel med min familj när vi kom hem.
Söndagen tävlade jag och tösen var helt underbar.
Hon har aldrig varit så himla glad för att få hoppa,
helt söt var hon <3
Lcn i alla fall vann jag :D  , wiee .
Lbn fick jag ett stopp för att det gick för fort , haha .
lite roligt så där , men skit nöjd med hela dagen.
När jag kom hem så har min pappa lagat min moppe,
fett glad jag blev :D
puss på det .

allt från lilla mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0