stockholm.

Min dag idag har varit helt underbar,
den började helt otroligt,
båda mina hästar var verkligen helt otroliga,
det var andra gången fighter var rolig att rida sen han kom tillbaka.
Helt underbar faktiskt!

Senare åkte jag till stan och shoppade lite,
inte så mycket alls faktiskt,
men det var trevligt faktiskt.
Fast var fan lite mobbad men sånt e livet.
Hjälpte pappa lite på jobbet också,
han ville att jag skulle fota lite på Grand hotell.
bilderna kommer här :)


1. Grand Hotell
2. jag är cooool
3. min pappa tror att han är lika coool som jag .
4. fin fin trappa
5. cooool tjej
6. jag är rädd för hissar tjoho (a)


Dagens:
Kläder:
rosa klänning + högklackat
Frisyr: lockigt o fixat
Smink: mascara
Humör: as nice
Låt: ingen
Bästa: fighter
Sämsta: hihi

Puss nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0