tävling

Idag var jag på tävling nästan hela dagen,
eller nej inte direkt . .
åkte inte förän 11 , kändes sjukt konstigt att komma till tävlingen halv 1 . .
Men vi kom faktiskt helt perfetk,
kunde inte ha varit där bättre.
I lc:n gick det skit, jag red som en jävla kratta,
så vi fick ett stopp och en rivning.
I lb:n gick det mycket bättre och det kändes sjukt mycket bättre,
fick dock ett stopp för hon tittade på hindret så blev lite paff .
Men var nöjd med det slutet på dagen.

Nu sitter jag i soffan och dör lite framför tv,
har lite ont i armen och i ryggen.
inte trevligt alls faktiskt.

puss från trötta mig.


DAGENS:
Kläder:
tävlingskläder.
Frisyr: skitsnygg
Smink: ingenting
Humör: trött o sur o jävligt arg
Låt: Cold - Crossfade
Bästa:
när jag vart glad .
Sämsta: mitt humör och lcn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0