tillbaka i skolan.

jag hatar skolan , jag vill bara vara hemma och sova och skita i allting.
Klockan är fan halv nio och jag har redan slutat plugga,
jag har liksom prov/läxförhör på onsdag och jag kan inte ett skit,
Jävla Olga ! Naturkunskap suger get pung. verkligen !
Aja skit samma, har i alla fall skrivit klart den där historien vi skulle skriva i bilden,
fattar ingenting varför ? Ska väl rita den sen .
Jag har i alla fall skrivit om ett troll , haha .

Asså jag kollade nyss vm kval som ska vara i Sverige,
vi spelar mot Danmark den 6 juni på råsunda men självklart är det slutsålt.
Vi spelar i och för sig mot Malta den 10 juni, dock i Göteborg.
aja, får se hure blir med fotbollen liksom.
Vill ju så gärna gå, attans också.

Nej nu ska jag kissa .
puss



Dagens:

Kläder:
ljusa jeans, grått linne + rosa linne, och mina nya converse
Frisyr: utsläppt och oborstat
Smink: mascara bara
Humör: faktiskt rätt bra.
Låt: ingen idag.
Bästa: att jag skrev klart min historia.
Sämsta: skolstarten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0