tisdag.

idag känns det lite bättre med lov, har faktiskt gjort lite mer än igår iallafall.
Gick upp vid 10 faktiskt, helt otroligt men jag vaknar fan då eller nej jag vaknar fan vid 8 varje dag,
men självklart går jag inte upp då.
Efter att ha gått upp for jag och jonna till stallet för att mocka,
vidare till järna för att handla och tanka bilen.
Dock i järna fick vi lite problem med bilen, men pappa kom och fixade.
Väl hemma sen gjorde jag plättar till hela familjen, riktig duktig kände jag mig.
Såsmåningom kom jag ner till stallet och red med Jonna.
Red först ut med Tösen och Jonna på Blossom, gick lite som det gjorde så vi skrittade mest.
Efter det fick jag rida min älsklings häst Affi <3 och Jonna red då min lilla pålle Fighter,
som jag förtillfället inte alls tycker om, han är absolut inte alls rolig att rida just nu,
känns som om han kommer att få mig sluta rida om det fortsätter så här.
Hoppas iallafall att det blir bättre snart, eller snarast !
Jag och Jonna har också varit en tur till Eskilstuna,
en väldigt underlig stad vill jag lova.
Vi hämtade en stereo som pappa hade köpt.

Imorgon ska jag shoppa med min kära syster,
hoppas det blir fint väder när vi tar oss till stan.
Min syster shoppar inte så mycket och det var sjukt länge sedan jag gjorde det
så det lär ju gå bra . hihi.
En mysig dag iallafall ska det bli .
puss på det.


DAGENS:
Kläder:
jag har lov vad förväntas ?
Frisyr: tofs.
Smink: ingenting
Humör: jorå det har varit bra, en sak bara.
Låt: alla breaking benjamin <3
Bästa: Affi
Sämsta: jo en liten sak, fast inte sämst kanske , eller jo fan !

puss rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0