torsdag 2 april.

Sitter och försöker plugga lite,
men jag kan inte säga att det går speciellt bra.
har verkligen ingen lust liksom.
Det känns som om jag skrev detta igår med men så äre ibland,
Det vi har inom en kort framtid är :
idrottsprov imorgon
typ historia läxförhör
svenska prov på onsdag
naturkunskaps läxförhör typ onsdagen efter lovet.
inte så mycket nu innan lovet i alla fall,
det är ju faktiskt rätt skönt :)

Dagen har varit lite upp och ner idag,
började inte speciellt bra.
Skulle ta moppen till skolan och den dampade verkligen jätte mycket,
jag tycker verkligen inte om jonnas moppe, den verkligen hatar mig.
Sen i alla fall gick där i skolan, hade glömt mina mackor,
så jag var jätte hungrig hela jävla tiden.
När jag väl hade slutat skulle jag starta moppen, men det gick fan inte !
Jag var skit sur, var tvungen att vänta på mamma i typ en halv timme.
Skynda ner till stallet för att hoppa tösen för mamma,
vilket faktiskt gick riktigt bra :)

Juste måste säga att jag har börjat övningsköra,
det är faktiskt riktigt roligt ska jag säga dig.
Jag känner mig faktiskt lite duktig,
ska snart följa med mamma och fodra hästarna och då också köra ner :)
hihi (a)

Snart är det helg i alla fall ,
morgondagen spenderas med lilla Johanna,
lördagen börjar med att jag ska typ klyva ved med pappa, pengar till mig (a)
sen stallet och göra iordning tösen inför tävling på söndag,
sen iväg på bio med Anna och Elvira <3
ska bli riktigt roligt, sen är det tävling i Sollentuna på söndag.
Frågan är när jag ska bli nervös, lär ju vara skit nervös sen .
haha, aja.
nu ska jag duscha och sen åka iväg,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0