20 februari.

det här var jobbigt.
fan vad jag hatar mensvärk !
fan vad skönt att ha lov!
usch för att min pojkvän inte är hemma :/
men han har det trevligt utomlands :)
och jag är sååå himla avis.
nu väntar duschen,
sen laga lite mat.
sen blire taccos kväll.

planerna inför lovet är rätt få.
än så länge i alla fall.
på lördag väntar en myskväll med anna och elvira.
massa god mat, spelkväll med familjen och de två vännerna.
sen bullbak på söndagen.
tisdag väntar mys dag,kväll o allt med daniela, julia, malin, ellen och tove.
eller de som kan i alla fall.
sen fredag eller lördag väntar ett besök hos min älskling,
fatta jag kommer längta  dit.
sen finns inga mer planer.
finns en plan att jag ska umgås med min kära vän johanna,
dock är inte dag och sådant bestämt.
sedan förhoppningsvis umgås lite med min käre kusin sandra,
men inget är dock bestämt där.
tänk att jag har så lite planer inför lovet,
inte alls likt mig.
vart går världen åt för håll egentligen?
hihi.
puss på det.


Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer
Postat av: Malin

men du du gick innan idrotten och jag sa att jag inte heller kunde va på tisdag ska itll norrköping då så då är det typ alla som inte kan, vi skulle igentligen bestämma igår kväll (fredag) vilken dag vi skulle ändra till mej det kan vi göra ikv? tisdag är den enda dagen jag inte kan

XoXo

Mal x

2009-02-21 @ 12:41:28
URL: http://porcelaiin.blogg.se/
Postat av: svar till Mal.

aha okejs :/ , men har ni bestämt någon dag nu då? för jag kan måndag - tisdag, tisdag- onsdag och onsdag - torsdag , men inte någon annan dag :/ . hihi, hoppas vi får ihop nån dag :)

2009-02-22 @ 14:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0