.

sitter här i skolan och håller på med illustrator.
gå väl så där,
men det känns lite bättre idag än igår.
efter samtalet med min älskling,
kändes allting så himla bra.
jag var så glad att jag knappt kunde sova.
Jag tror jag är inne i nån konstig period förtillfället.
det kan gå från att jag är super glad till att jag mår helt kasst, på en sekund.
aja, så är det väl ibland, men det är jobbigt.
Vill verkligen vara en stund med min älskling idag,
men får se om någon är hemma.
tror tyvärr inte det, och då kommer jag bli ledsen.
men, får antagligen träffa honom på söndag annars.

fredag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
7 månader och allt.
sen alla hjärtans dag på lördagen.
rolig helg .
asså gud vad jag blev nere nu .
fan.

Kommentarer
Postat av: elvira

:( hjärtat då <3

2009-02-12 @ 16:49:36
Postat av: svar till elvira.

"/ <3. fighter är halt igen :( . men jag tror dt går över så småning om hoppas jag .

2009-02-12 @ 18:31:26
URL: http://bekiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0