lördag, sjundefebruaritvåtusennio.

okej, kvällen igår var helt underbar, jag tillbringade den med anna och elvira <3 , kändes som i sommras, åh vad jag saknar sommaren :( <3 .
idag har jag och elvira också jobbigt, det var sjukt jobbigt att gå upp efter tre timmars sömn.
men elvira den jäveln var typ helt pigg hela tiden .
men vi hade kul när vi jobbade , som vanligt ! <3

Nu sitter jag här i köket och gör mest ingenting . Simon ska komma hit ikväll också :D <3 .
puss på dt. <3


Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer
Postat av: elvira

HAHA jag var väl inte pigg hela tiden (a) ?

2009-02-07 @ 19:02:09
Postat av: svar till elvira.

haha , men jo typ :D

2009-02-08 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0