RUBRIK

kan man säga att man inte tycker om sig själv?
i så fall skulle jag vilja säga det nu.
jag vet inte riktigt  varför,
eller jo kanske jag gör.
eller jag vet inte riktigt men så känns det i alla  fall.
Jag tänker alldels för mycket,
tror jag i alla fall.
När ingenting är som jag vill,
går tankarna åt helt fel håll,
och jag blir ledsen.
Så ska det väl inte vara ?
äsch vem orkar ens bry sig.
Jag skulle behöva just nu:
en stor och mysig famn att gosa ner mig i,
alla hoppas jag vet vem jag tänker på.
Men en sån mysig famn får jag inte,
i alla fall inte förän tidigast fredag sent.
usch så mycket jag längtar tills dess.

Dagarna kommer sega fram nu framöver.
idag ska jag rida vid halv 6 till halv 7.
sen kommer johanna .
upp tidigt på torsdagen,
redan vid åtta.
följa med och besikta mammas bil,
sedan far vi till fighter och hälsar på honom.
Känns riktigt skönt att få pussa lite på min häst.
sen blire träning torsdag kväll,
faktiskt så längtar jag dit,
länge sedan jag hoppade lilla tösen <3
sen fredagen kommer bestå utav en lång himlans längtan.
inte speciellt roligt om dagen segar sig fram.
Jag lovar att jag säkert inte kommer kunna sova speciellt länge heller.
om det blir så vet jag inte vad jag gör.
Men nej nu ska jag vara tyst va fan.
allt är depp förtillfället .
ingen puss på det i alla fall.

Rebecka.
ps.
ja jag älskar dig mer än något annat och jag saknar dig så otroligt mycket :/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0