skolan.

sitter nu i skola och har lektion.
fast vi gör inte speciellt mycket.
för vi har varit i mörket rummet och fixat,
ska framkalla så småning om.
men jag tror inte att vi orkar göra nånting denna lektion.
får la gör det nästa gång,
vi har ändå vikarie liksom.

Dagen då?
jo efter fotografisk bild har vi samhälle.
Efter det har vi handledartid.
Jag hoppas vi slutar lite tidigare för jag ska ner på stan och köpa lite saker,
och jag skulle i alla fall vilja hinna med halv tre tåget.
Men jag får se hur det blir.
Lite tråkigt och gå själv men jag kanske kan få med mig Ellen.
Vi får se .

Dumma internet som är så segt.
bilddagboken är spärrad och facebook är segt -.-
men men , puss på dt !

Rebecka.
ps.
I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0