söndag kväll !

Har precis gjort klart alla plättarna.
jobbigt vare , i alla fall på slutet, smeten tog ju aldrig slut.
Men jag har i alla fall hunnit tagit några kort, dock är inte filmen slut än så jag har lite panik.
Sedan har jag läst i engelska boken, duktig jag är !
Dock kom jag på att vi har en engelska läxa till på tisdag, som jag kom på precis när jag skrev det att vi inte har någon lektion på tisdag , utan läxan blir till på hm. på torsdag, det var ju lite soft.
Dock har vi ett "störra läxförhör" som våran historie lärare kallar det så fint, på fredag också.
Veckan efter vill jag inte ens tänka på :/ . usch o fy på den veckan..
Men efter den veckan äre lov och det är ju något possitivt.
Fast min pojkvän är inte hemma på lovet, han är på kanarieöarna.
prutt på honom.

hoppsan hejsan nu kom jag på att jag måste ta mig en dusch innan innan, halv 11 .
klockan är kvart i tio , och jag måste städa undan.
måste springa, ha det bra !


Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0